sâmbătă, 3 decembrie 2011

TOP CELE MAI PROASTE REPLICI DE AGATAT


1. Crezi in dragoste la prima vedere sau trebuie sa mai trec de cateva ori pe langa tine?

2. Ce picioare frumoase. La ce ora se deschid?

3. As putea sa te imbat si sa profit de tine, dar stiu ca nu e corect. Asadar, ce-ar fi sa-mi iei ceva de baut, sa ma imbeti si sa profiti tu de mine?

4. Buna. Lucrez la pagini aurii. Cum se face ca am toate numerele dar al tau lipseste?

5. Imi poti da o poza cu tine ca sa-i arat Mosului exact ce imi doresc de Craciun?

6. Cred ca pot sa mor fericit acum, dupa ce am vazut o bucata din rai.

7. Prietenul meu de acolo vrea sa stie daca crezi cu sunt dragut.

8. Scuza-ma, accepti noi membri in fan club-ul tau?

9. Esti atat de frumoasa incat mi-am uitat replica..

10. Sun-o pe mama ta si spune-i ca nu vii acasa in seara asta.

11. Hey draga, stii ce? Esti chiar norocoasa azi. Dintre toate fetele de aici, am ales sa vorbesc cu tine..

12. Scuza-ma, dar cred ca imi datorezi o bautura. Stii, cand te-am vazut, am varsat-o imediat pe a mea. Eu sunt..

13. Te cheama cumva Gillette? Pentru ca esti the best a man can get.

14. Ai cumva o oglinda in buzunar? Ma vad pe mine in pantalonii tai..

15. Te superi daca imi tii si mie mana asta cat timp fac eu o plimbare prin parc?

16. Am venit mai aproape de tine. Care iti sunt celelalte doua dorinte?

17. Cineva tocmai a tras un vant. Hai sa o stergem de aici.

18. Buna, vrei sa vezi ce tavan frumos am acasa?

19. Ai ceva italian in tine? Nu vrei sa ai?

20. Ce cauta o femeie sexy ca tine intr-o minte nebuna ca a mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails