joi, 19 ianuarie 2012

SCHOOL POST: Coming soon...

Am dat iar in febra cumparaturilor online :)) N-ar fi rau daca intreaga mea "afacere" nu mi-ar afecta bugetul DAR sa fim seriosi de data asta am fost mai rezonabila :))
Cam ce mi-a facut cu ochiul luna asta, pam pam pam pam:

NYX Jumbo Milk & Paleta



DESCRIERE:

Reeves Fine Large Oil Pastels

este un set de culori pastel ulei cu 24 de nuante destinate aplicarii pe orice tip de suport. Culorile vii sunt realizate din pigmenti de inalta calitate, se amesteca cu usurinta si sunt usor de aplicat. 
 Panza ovala.



DESCRIERE: Oferiti mobilei sau diverselor obiecte un aspect antic cu ajutorul culorilor de antichizare Nerchau Patina! Cu ajutorul culorilor Patina Nerchau, mobila dvs si obiectele decorative pot deveni obiecte unice.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails