duminică, 15 ianuarie 2012

Sunday post: Lapte cu scortisoara

Categoric o sa devin dependenta de "bauturica" asta! 
Pana acum cateva saptamani nici prin gand nu-mi trecea sa beau sau macar sa combin laptele cu scortisoara. Da, de mere cu scortisoara, vin cu scortisoara sau de scortisoara in prajituri am auzit dar lapte?! 
Yuuum si e atat de bun. Bineinteles scortisoara e un ingriedient pe care nu toata lumea il agreeaza, e foarte aromata si schimba usor gustul fara a adauga multa cantitate. 
Deci, in cazul in care va place, incercati laptele cu scortisoara si nu o sa va para rau. Iar ca sa fie si mai buuuun, adaugati putina miere (eheee, eu sincer ma limitez la indulcitor:)) dar na, voi puteti incerca. 

SIMPLU, aveti nevoie de lapte, miere, scortisoara optional, zahar vanilat. Incalziti laptele, adaugati mierea/zaharul vanilat iar la final scortisoara.

+ BONUS PICS
gâsculiţa de vară-mea care deşi are doar 3 luni e cea mai şmecheră :)) 
acting like a lady ;;)... 
 o privire un mic mai patrunzatoare ;;)...
 sa exploram tainele plasticului ;;)...
 hmm, concluzia: plasticul e cam rigid ;;)...
hai c-am mieunat destul pentru azi, merit o baitzaaa ;;)...
 si acum putina consideratie si pentru "subalternii" mei ;;)...
 
am terminat cu baitza, back in the business bitchezzzz ;;)...
 
am zile in care mami imi face frezaaaaa ;;)...
 hai s-o recompensez pe mami cu o strambaceala daca tot am papat ;;)...
ete na, ca-s mai mare decat ea, ciudaaaa ciudaaaaaa ;;)...
SA FITI CUMINTI! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails