joi, 27 ianuarie 2011

Favourites make up products

Nu stiu de ce pun postarea asta :)) poate ptr ca aceste produse imi sunt tare dragi. Desi nu le folosesc mai deloc sau foarte rar (cu exceptia balsamului de la Nivea de care sunt dependenta si de crema de la Garnier) imi place sa le am, sa am eu constiinta impacata ca am cam ce mi-ar trebui :)) Oricum lista ramane deschisa :D
Asta nu stiu de unde o am :)) stiu ca e din Central de la parter, cred ca e Farmasi (pe ea nu mai scrie nimic) oricum nuantele sunt foarte frumoase si destul de "pinky".

Iluminator  Maybelline

                      Pensula pentru aplicare fard de ochi(ELF)

picoodle.com

Pensula pentru aplicare fard pliul ochiului (ELF) & concealer STILA

picoodle.com
ASTOR BLUSH, mine is from Avon but it look like this one.

L'OREAL MASCARA TELESCOPIC
And I must say that I used Miss Sporty natural(2) fundation.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails