joi, 27 ianuarie 2011

NEW HANDMADE BROOCH & OOTD

[OOTD=Outfit of the day] Hmmmm, si am mai pregatit o postare pentru azi :)) Nu puteam sa fac din doua una pentru ca nu avea nici un sens. So, I have a new handmade brooch :), facuta in mare graba aseara dar totusi draguta (zic eu). De asemenea am schimbat pe fuga si culoarea unghiilor (ca deh, acum le-am asortat), s-au asortat cu Ugg`urile si cu fularul :)) aaa si cu inelele trebuie specificat. 
AND THE GOOD NEWS: holiday is here \:D/ In sfarsit pot si eu sa dorm cat vreau, sa lenevesc si nu in ultimul rand sa concep noi idei, noi creatii in ale brizbrizurilor. 
Si ca sa inchei (mai nou ma ia cam des dorinta scrierilor in postari) :)) azi am avut parte si de o minunata cazatura de la geamul scolii :)) o micutzica vanataie dar trece. Important e ca am ajuns acasa devreme. Si acum pozicile...

This is the brooch, it has angel wings and camee.
The ring that I have on my right hand (left in the photo) is handmade, I made it two months ago I guess.
 Earrings



Sa fiti cuminti :* 

Un comentariu:

  1. dute tuh:> so you fall... from the window... That's TOP BANANA!!!... Deja mi-e dor d tn:))... orikm:D eu sunt cea kre nu o observat k nu e proful in kls si am mers tinta la geam:D:)))...


    Vacanta plakuta sweetey:X

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails