duminică, 30 ianuarie 2011

NEW CUP RING.

Am revenit cu o postare normala :)) stiu, am depasit limita (in postul anterior ziceam ca la 4 va fi gata postarea) cu juma de ora, dar imi cer scuze ^^.
GOOD NEWS: am un nou inel, sweet coffe cup In partea de sus (continutul) e o inima iar pe marginea farfurii e o boaba de cafea. Mi-e tare tare drag plus ca in poza nu e clar :( (vechea mea problema I know) in realitate e asa dragut incat iti vine sa-l mananci :)) PRET:10LEI

Cea cu partea de sus in forma de inima s-a transformat in inel, iar cea simpla mai are acum o pereche si vor fi cercelusi (urmatoarea postare va fi cu ei).
 Cam asa arata. Trebuie specificat ca in poza se vede aiurea, nu e clar dar na Doamne ajuta sa vina timpuri mai bune :))
 Profilul cescutei mele.
Acum cu postarea asta a mea buclucasa poate fi s-a facut pofta de cafea, so keep drinkin`

P.S azi poate voi mai avea un post cu cercelusii, nu promit. Oricum daca nu, maine sigur vi arat. 
SA FITI CUMINTI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails