vineri, 28 ianuarie 2011

NEW:pandantive, cercei, inel.

Greu de inceput postarea asta :)) O sa fie cam lunga pentru ca o sa cuprind mai multe chestii in ea. First of all, azi am mai primit prin posta niste cadre de inele si cateva pandantive (chitara,elefant)+ un superb medalion bicicleta (o sa vi-l arat cat de curand). Am parcurs prin nameti ca sa ridic coletul. Dupa aceea m-am hotarat sa aranjez putin ustensilele (era prea mare harababura si nu gaseam nimic). O sa atasez cateva poze cu un sfert din "porcariutele" pe care le tot strang, porcariute esentiale zic eu :))
 Asa, acum inchei cu asta si o sa va arat cercelusii proaspat conceputi. Stiu a n oara, pozele nu sunt clare dar mai aveti putina rabdare pana cumpar aparat :)), cercelusii sunt cu bilute din lemn si camee placata cu argint + un inel tot cu o camee. Si pe astia ii vand (5 lei)

Si acum cu asta chiar inchei :)) la final am pastrat pozele cu noul nail polish care e pe cat de ciudat pe atat de frumos. Thx Maria.
+ broasca Vanessei, care deja s-a plictisit sa stea pe cuptorul meu cu microunde :))
SA FITI CUMINTI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails