sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Headbands - Passion of it!

Mie sincer imi sunt tare dragi headband-urile, desi le-am descoperit relativ de putin timp, mi se par extrem confy si stylish. Chiar reusesc sa scoata o tinuta din anonimat. Ba mai mult, se potrivesc tuturor tinutelor; de la cea sport pana la cele sofisticate. 
Girls, exista o multitudine de modele si o gramada de moduri de a le purta
(eu pe ale mele le transform cateodata si in lanturi :)) )
so, nu mai asteptati si shoppinguiti :*


These are mine & I`m proud of them :))


De la stanga la dreapta.
1.Meli Melo
2.Accessorize
3.Orsay
4.Meli Melo
5.No name (glitter)
6.Meli Melo

1. Accessorize
2.Meli Melo
3.Meli Melo
4.Orsay

1.Handmade
2.Accessorize
3.Meli Melo
4.No name (purple)
5.Accessorize
6.Meli Melo

Si pentru ca e sambata, am avut timp sa mai confectionez cate ceva ;;)

Si daca tot ziceam ca e sambata, ia ascultati voi asta. Nu e ceea ce ascult eu in mod normal DAR parca merge :D
                    
SA FITI CUMINTI :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails